Fixerad bebis

Jag undrar om bebisen är fixerad. Men jag tror inte de då min mage är superhög nu och jag har ofta svårt att andas. När jag ligger i sängen känns varje andetag tungt och ansträngande.
Däremot har jag känt lite ilningar, och att de trycker lite neråt samt endel mensvärk. Vi får se om BM kan känna det på tisdag:)

En annan sak som ibland gör jätteont är efter jag kissat så svider det jättemkt i urinröret eller nånstans där inne. Eftersom bebisen ibland trycker på urinblåsan tror jag det kan svida när man inte fått ut all urin. Om jag inte fått urinvägsinfektion men de tror jag inte då det bara svider ibland och gjorde urinprov nyligen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0