Mammafika

Igår va ju jag och Vincent hemma hos en annan mamma hela eftermiddagen. Va väldigt gott med frukt och nybakta frallor måste jag säga! 
Men jag tycker det är lite jobbigt när man är hos andra själv med Vincent. Jag måste hela tiden fokusera på honom, att han är nöjd osv. Så man kan inte lägga lika mkt fokus på att prata med de andra. Sen va Vincent väldigt gnällig igår då han inte kunde sova där. Men tycker de andra mammorna ta det mer lugnt o kan prata mkt osv. Men jag måste hela tiden fixa med Vincent. 
Men vi har pratat om att ses utan barnen. Skulle vara mkt lättare att lära känna de då. 

Men det är väldigt mysigt att se bebisarna tillsammans. De satt i ring o lekta med denna nedan. 


Kliade varann i nacken

Rastade lilla Snigeln




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0