Bananshake

Jag testade göra shaken med banan i istället. Har alltid tagit vattenmelon. Och det va gott med banan med, men tror inte nåt slår vattenmelon. Kanske testar honungsmelon eller jordgubbar nästa gång. Mums!

Har varit ute nästan hela dagen. Är helt slut i kroppen nu! Men man kan inte sitta inne när det är sånt här väder. Speciellt när man bor i Växjö då molnen oftast samlas här.
 
 
2 bananer,
krossad is,
lite vatten
och lite sirap.
Bananer är redan söta så man hade nog kunnat skippat sirapen helt.
 
 


Kommentarer
Johanna

Hur mycket vattenmelon tar du? Har en stor jag måste göra åt här hemma :P

Svar: Till ett glas räcker de nog med 3-4 skivor :) beroende på hur stora skivorna är förstås :)
Malin

2013-05-31 @ 13:04:19
Titti

Jag kör med turkisk yoghurt, banan och hallon. Suuuuupergott!

2013-06-01 @ 17:39:09
Belovely

Titti: det brukar jag äta till frukost :) men oftast utan banan och med linfrön. Gott o ta lkte mjölk med o dricka istället :)

2013-06-01 @ 20:04:00
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0