Vecka 35

Jisses vad nära det är nu!! Varje gång jag ska sova fantiserar jag om att jag fått värkar och ska föda, hur vår bebis ser ut och hur förlossningen kan kännas. Drömde inatt att jag började blöda massa och va orolig för missfall. Usch vad hemskt om man skulle få missfall såhär sent på en graviditet. Lider med de som får gå igenom det.
Men man ska inte tänka på det utan förvänta sig att allt går bra, oftast gör det ju det.
 
Jag är väldigt öm i nedre magen där Vincent har sitt huvud, kanske beror på att han håller på att fixera sig. Stackare som får ligga upponer så länge :) Min foglossning har försvunnit, har inte alls ont i ljumsken, har bara ont lite i ryggen ibland. Men nu orkar jag inte göra så mycket för att magen känns så stor och hög, så den är ivägen :)
 
Här är inlägget jag skrev i min förra blogg efter jag plussade :) Minns det så väl och det känns som igår.
Hmm det där med träningen och kosten har jag ju verkligen hållt haha!
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Åhh så fint :) hehe
Såå härlig dag det där men känslor som går helt bananas :D
Tänk att snart är graviditeten fullbordad, finito klaaaaaaar! O snart har vi det fina lille plusset i famnen, helt oslagbart!
Va skönt att du inte har ont längre :D Många som säger att det försvinner samtidigt som fixering.
jag drömmer om bebis o graviditeten oxå varje natt nu, inatt tryckte han ut foten så jag kunde se den o t.o.m springa runt o visa alla haha.

2013-05-22 @ 16:22:43
URL: http://withlovin.blogg.se
Belovely

Johanna: hehe ja snart har vi vårat lilla pluss i famnen :)
Barnmorskan sa att om förlossningen startar nu så gör de inget för o stoppa den, o de kan komma närsomhelst :)
Jag hoppas Vincent inte är så stor så vi hinner använda kläderna i storlek 50 :P

2013-05-22 @ 18:29:54
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0