Bluff företag?

Detta numret har börjar ringa mig hela tiden! Har inte svarat för vet det är en försäljare. Jag hatar när försäljare ringer till mig. Om jag vill köpa nåt gör jag det utan att nån propsar på mig. 
En från Telia ringde förra veckan och sa jag kunde få en iphone 4s gratis om jag band ett abonemang som heter komplett och att det skulle kosta lika mkt som idag. Men sen kom jag fram till att det inte alls blir samma pris, det blir det aldrig. Så sa de sist med. Bättre o köpa iphone 6 nästa år istället. 4s skiljer sig knappt från 4. 

Detta numret som ringer nu är från ett företag som heter Vendator ab. Men står massa på google de är ett bluffföretag som vill ha ens kontonummer. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0