Dagens matintag

Idag har jag haft "vilodag" om man kan kalla det så. Har städat massa i huset, ska försöka hinna dammsuga imån, när man har katter så blir det fort smutsigt, sen varit och flängt på stan.
De dagar jag inte tränar kommer jag äta kaseinpudding och nåt enkelt till som kvällsmat. Läst de som deffar som ätit det till mellanmål/kvällsmat. Just nu vill jag fokusera på att gå ner i vikt och bara behålla de muskler jag har så ska se om denna minidiet fungerar. Att äta chokladpudding till kvällsmat klarar jag av utan problem :P Det va även väldigt mättande! Kaseinpulver är mycket fluffigare i konsistensen, kan rekommendera double rich chocolate iaf!
 
Frukost: Smoothie, 1 snickerskaka och en kaffe med en skvätt grädde
Lunch:   Köttfärssoppa
Mellanmål: En avocado, ett finncrisp och lite jordnötter
Kvällsmat:   Kaseinpudding, 2 finncrisp med stekt ägg på
 
 
 
Jag tränar magen vid nästan varje pass och brukar köra lite olika övningar.
Musklerna finns där under, är det dumma fettet som är ivägen bara!


Kommentarer
Anonym

He he... Ursekta :) men fett ? Var då? Du e sikt smal redan. Va nu inte så hård med dig selv. Du e fin som du e.

Svar: Jag har endel fett jag vill bli av med. Men inget jag mår dåligt över utan har som mål o få lite underhudsfett :)
Malin

2013-10-01 @ 21:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0