Leg and ass day

Idag körde jag slut på musklerna lite mer än jag brukar. Där jag mest brukar skaka efter är ovansida lår och vader. Tycker benspark är en sån sjukt jobbig övning som verkligen tröttar ut musklerna. Gillar även donkeykicks med vikter, den tar väldigt bra på baksida lår och rumpa!
 
När jag skulle hem frågade en tjej i receptionen mig om jag vill va med på buren, det är typ som ett crossfitpass och man är vid en ställning. Hon bokade in mig på tisdag nästa vecka. Nervöst! En vän till Danny har sagt det är det jobbigaste han varit med om :S Men alltid kul att testa på lite nytt :)
 
Grow ass, grow!! ^^
Hade velat ha en ny iphone, kameran är såå dålig på 4an. Men tror jag väntar tills 6an kommer nästa år ;)
 
Vikter jag sätter dit när jag kör donkeykicks
 
 
Va inte lättare att cykla hem precis..
 
Dagens mat:
 
Frukost: Fiberhavregrynsgröt
Lunch: Quronhamburgare med kokt blomkål, broccoli och brunsås
Mellanmål: Proteinpannkakor
Middag: Linssoppa med 2 finncrisp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0