New nails

Många gånger när jag gör naglarna är jag hemma själv med Vincent. Så det blir väldigt jobbigt när han vaknar och börjar gnälla när man har fingrarna i uv lampan. Då känns de 2 minuterna som en evighet! Sen går det inte lyfta upp honom förränns naglarna är helt klara men det brukar lösa sig. Brukar räcka att vagga han lite så somnar han om. 
Annars hade man fått göra om naglarna men det har jag sluppit änsålänge :)
 
 
Får bli enkla designs nu när naglarna är så korta. De är supertunna och har skivat sig. Så får se om de går få så långa som sist. För i somras använde jag ett lack som heter Miracle cure från sally hansen. De kanske hjälpte mer än jag trodde :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0