Nya stövlar

Igår gick jag in på Scorett och testade dessa stövlar som jag fick tips om. De är väldigt sköna fast rätt tunga att gå i. Men jag gillar dom väldigt mycket och är perfekt i vinter då det är grovt skinn och grov sula.
Ville ju ha ett par som jag kan ha till vardags där det inte är för hög klack så dessa är perfekt! Så det blir inget shoppande när mammapenningen kommer, för nu har jag shoppat min del månaden som kommer :P

(Fast behöver en brun utan sol, mascara och dagkräm)...  Men nu ska jag först och främst föra över pengar till Vincents konto varje månad, det är viktigare så han har mycket pengar sen när han vill ha körkort, vill flytta, vill studera eller vad han nu vill göra. (Pengarna kommer iaf inte gå till supande, resor och sånt, utan vi kommer bestämma vart de ska gå och kommer hjälpa han me de dyra utgifterna när han blir äldre.) Om man skulle ge hela summan man sparat i 18 år vet man ju själv att mycket av pengarna hade gått till skit då man inte alltid tänker på framtiden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Msz

Ojjj hjälp så snygga! :) Jag har så svårt för att hitta "stövlar" då de alltid blir för stora över benen :/

Svar: Ja jag har med svårt för de. Vill de ska v tajta upptill. Men dessa är rätt tajta. De är liite för stora vid ankeln annars bra :)
Malin

2013-10-11 @ 21:30:05
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
madde

Vad kul, du köpte de ändå ;)

Svar: Ja jag älskar dom :P dyra dock men skor behöver man alltid ;)
Malin

2013-10-12 @ 20:13:44
Madeleine

De är verkligen fina. Se det som en investering :)

Svar: Får göra det :) för svarta stövlar funkar ju alltid! :)
Malin

2013-10-12 @ 21:05:32
Michaela

De är så fina ! Jag har varit in på Scorette mååååånga gånger och testat i hopp om att köpa hem dem.. MEN, de sitter väldigt obekvämt på mig :-(

Svar: Det va ju synd! Men de är ju viktigt de är sköna för annars blir de bara liggandes sen.
Kika på de på ellos annars. De är väldigt lika. Fast omdömerna är väldigt varierade.
Malin

2013-10-13 @ 07:41:25
URL: http://www.michaelamolander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0