Shoutout

I förrgår när jag gick in på instagram så hade jag fått ca 60 vänförfrågningar, några hundra gillamarkeringar och massa kommentarer. Jag som bara får några ynka gillamarkeringar ibland blev rätt förvånad :P 
Det va mrrofficial som la upp bilden där jag har deras keps och skrev om min utveckling. Det är alltid kul med feedback och höra det man gjort varit grymt osv. Det gör allt mycket roligare när man kan inspirera andra. 

Jag är väldigt smalt byggd så jag har rätt svårt att bli överviktig, men det betyder inte att jag kommit där jag är nu tack vare gener utan för jag lägger ner otroligt mycket tid till träning och kost. Om jag levt som jag gjorde under graviditeten hade jag sannerligen sett likadan ut som jag gjorde när jag va på Öland, lite småfet. Så man kan inte skylla på gener om man är överviktig tex, allt handlar om sin livstil och hur hälsosam man är. 





Kommentarer
Anna

All cred till dig!
Du e så duktig, Malin!
Och man börjar se bra resultat
redan :)
Keep up the good work' !!!!!
Kram Anna :)

Svar: Tusen tack för din kommentar! Jag känner jag börjat fått mer resultat senaste veckorna, iaf när de gäller musklerna :) Det är bara att fortsätta :PKram
Malin

2013-10-14 @ 14:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0