Stolt

Idag har det också varit en superbra kostdag och även bra träningspass! Känns så bra varje kväll när man känner man har gjort så bra man har kunnat den dagen. Vi storhandlade idag och jag va rätt hungrig när vi handlade, men vi köpte inte nåt onyttigt. Inte en endaste bit. Jag va nära några gånger att ta nåt litet, man får sina hjärnspöken - en snickers gör ju inget, eller - jag ska ju ändå träna när jag kommer hem.. Men då tänkte jag på träningspasset och hur det känns när jag ser mina resultat så jag skippade det. Sambon va påväg att gå mot naturgodiset, påsar med chokladbollar han ALLTID brukar köpa på city gross, glassdisken, men jag hejdade honom och sa ett skarpt nej. Det va väldigt nära han köpte en storpack glass, för den kostade ju bara 15 kronor. Men så kan man inte tänka. Om en kebabpizza kostar 20 kronor, måste man köpa den bara för det? Bara för det är billigt ska man inte luras och passa på (om det inte är nåt nyttigt). Annars sitter man där man 10 liter glass och 5 kilo chips för det är extrapris. Och om man har det hemma, ja då äts det också upp.
 
Vi va först på stadium outlet, men hittade inga snygga träningskläder, men sambon hittade lite. Men han köpte ett par nya träningshandskar och en mössa till mig :) De handskarna jag köpte sist har spruckit i sömmen och dessa jag fick idag är skönare, skyddade händerna lite bättre och kostade bara 100kr.
 
60 kr tror jag denna kostade. Helt okey :)
 
Sen direkt hem, åt en banan och drack min celsius. Denna smakar nästan som vanlig cola så kan egentligen dricka denna istället. Men det är ju endel sötningsmedel i så celsius är bara nåt jag dricker 1-2 gånger i veckan om jag tränar sent. Men jag blir verkligen pigg av denna. Är fortfarande hur stirrig som helst!!
 
Stannade på Ica efter gymet för o köpa kvarg. Haha måste säga jag skäms lite när jag lägger upp 11 kvarg på rullbandet. Folk måste tro det är detta jag lever på. Men det är faktiskt 1 veckas konsumering för mig och sambon :)
 
Maten efter gymet. Dessa quornbullarna va supergoda! Har aldrig testat dom tidigare, va sådär gott kryddat och hade ingen skum smak som vissa quorn/sojaprodukter han ha. Sen blev det sallad och dressing gjort på kvarg
 
Dagens mat:
 
Frukost: Gröt
 
Lunch: Texmex soppa
 
Mellanmål1: Proteinpannkakor utan banan + kvarg med bär och proteinpulver
Mellanmål2: 1 Banan och en Celsius
 
Middag: Det ovan
 
Övrigt: En näve cashewnötter
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Fan vad grym du är!!!

Svar: Tack! :)
Malin

2013-10-23 @ 17:14:06
Fia

Ett tips är att köpa den större förpackning av kvarg, finns en på 500g. Så slipper du köpa så många ;) Köper nämligen den själv i mängder då jag är helt beroende av kvarg och Icas är helt klart den godaste!

Svar: Hej. Fast de små passar bättre för jag lägger sambons smoothie i förpackningen till jobbet :)
Malin

2013-10-23 @ 19:56:09
URL: http://sofsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0