Tårta och muffins

Igår firade vi Dannys födelsedag med mina föräldrar. Bjöd på en liten prinsesstårta och muffins. Väldigt gott måste jag säga men det blev rätt mycket onyttigt i helgen som sagt. Blir lätt så när nån fyller år, speciellt när man ska fira personen flera gånger!
 
Gjorde även mammas naglar, hon testade på glitter för första gången och hon blev väldigt nöjd.
Men mina naglar är inte så fagra just nu, klippte av alla så nu är de superkorta utan gele. Två hade gått av helt och flera hade gått av halvägs så va bara att klippa bort allt. Så nu ska jag ta Isadoras second nail ett tag så de blir starka :) Gelen håller inte lika bra när naglarna är så tunna. På min mamma som har tjocka starka naglar höll det jättebra, såg fortfarande lika fint ut efter 2 veckor.

Det är väldigt ovant att ha såhär korta naglar där huden syns där nageln slutar, ser ut som små korvar haha!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0