Fett fett fett

Jag drömmer ofta om att få bort kulan och fläsket på armarna, som ni säkert redan vet :) Nedre magen är som en hård ballong. Vet inte vad det är? Och när jag spänner så är ju magen rätt hård men fortfarande är den för putig. Vad finns lixom innanför musklera som gör den putig om det inte är fett? För det är det ju också en hel del, man har väl fett innanför musklerna med som försvinner med tiden? Haha, noll koll! För livmodern borde väl dragit ihop sig efter 3 månader. Jag kommer nog köra mer cardio och när jag kan springa igen kommer jag springa flera gånger i veckan. Men eftersom man inte kan köra så mkt cardio just nu blir det mer styrketräning istället. Men det kanske är mer effektivt att springa och köra cardio och lite styrketräning när man vill bli smalare? Hmm, samtidigt är ju styrketräning en bra fettförbrännare. För känns på nåt sätt roligare att bygga muskler när man inte har så mkt fett på kroppen som täcker dom :P
 
Men en sak har jag märkt stor skillnad på från när jag va gravid. Och det är celluliter. Tittade i dagsljus idag och jag såg knappt några förutom på rumpan, sen får jag ju massa när jag spänner rumpan. Men innan hade jag ju hela låren, även framsida lår. Va säkert mkt vätska, men om ni får mkt celluliter under graviditeten kan de mycket väl försvinna sen efter :)
 
 
Åt ju en påse naturgodis I veckan! Sen undrar man varför man köpte så mkt. Jag va ju iofs väldigt hungrig när jag handlade det (GÖR ALDRIG DET), för då köper man alltid mer än nödvändigt. Man ska lixom inte äta sig mätt på en påse naturgodis, men man äter ju tills det tar slut oftast :P
Kände mig väldigt pluffsig efter och känns som man får börja om från början med träningen, speciellt när man missat några träningspass. Men så är det ju inte, men hatar den känslan! Men när jag ätit onyttigt en dag känner jag mig extra motiverad att äta nyttigt dagen därpå :)
Ikväll blir det nog nog träning iaf, saknade gymet igår :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0