Helgens form

Igår när jag tränade tog jag en ripped hardcore innan träningen, har haft uppehåll denna veckan men orkade inte vänta till måndag :) Träningen går mycket bättre när jag tagit dom, man känner sig mer peppad och det känns roligare att träna till skillnad från när man inte tar dom. 
Testade jogga med, det gick bra, joggade 5min sen powerwalk 5 min och så rullade det på i 30 min. Men jag får lite ont i höften efter, vet inte om de beror på att jag är sne i höftbenet då det är samma sorts värk jag alltid fått, eller om det beror på graviditeten. 


Jag kan skymta lite magmuskler där bakom allt fett. När jag får bort mer underhudsfett kommer absen synas mer och mer :)










Kommentarer
Anonym

Vart har du köpt träningsbharna? :)

Svar: På lindex :) fast de va nåt år sedan dock
Malin

2013-09-22 @ 16:53:04
Josse

Läste i Olga Rönnbergs träningsbok att bäckenet faller åt ena sidan under en graviditet iom påfrestningen inifrån. I hennes bok rekommenderar hon egentligen alla mammor att kolla att bäckenet är tillbaka till stabilt ursprungsläge hos en kiropraktor inna man börjar träna. Har ingen aning om hur det går att påverka men kanske hänger det ihop med det hon nämner? Jag ska kolla upp i boken för säkerhets skull när jag får tid men det kanske skulle kunna vara en förklaring.

Svar: Ja de kan ju bero på det. Fast de är väl jättedyrt o kolla hos en kiropraktor?
Tror jag känner efter själv, om de gör ont är de bäst o vänta :) däremot om de fortfarande gör ont efter 6 månader kan de nog va värt o kolla upp.
Men hade väldigt ont i höften igår så kan inte börja jogga än :/
Malin

2013-09-22 @ 16:59:25
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0