Sovrummet

Just nu lägger jag bara upp bilder på tavlorna och ljusstakarna jag köpte på jotex :) Tar bild på resten i veckan när jag fått mitt påslakan. Tror det kommer bli jättesnyggt!
En stil som jag tycker är väldigt snyggt är chabby chic, finns så mkt fint i den stilen. Men jag tycker all inredning ska gå i samma stil och blir rätt dyrt om vi skulle inreda om alla rummen :P Så vi kör mest på svartvitt, städer, lite new england och bryter av med lite färg. Stilrent är iaf nåt jag gillar, det ska helst se så städat och rent ut som möjligt och enkelt. För mig räcker det lixom med max en sak per fönster och inte 4 växter på en fönsterbräda :P
 
 
Ljusstakar från Jotex. Tror de kostade 179kr
 
 
KÄRLEK. Tror det va på EM jag köpte dessa bokstäver
 
dukarna är 30x30 och kostade ca 70 kr styck, så ca 210kr för alla tre. Billigt med tanke på att det inte är massproducerade ;)
 
Funderar om vi ska måla alla väggar vita förutom den som är bakom sängen. Tycker väggarna är för mörka här inne. Annars är det fint med den vita byrån och de vita prylarna mot den mörka väggen
 
 


Kommentarer
Josse

Jäkligt snyggt! Du är bra på det där Malin! :D kul med inspiration också!

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-09-25 @ 10:32:10
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Lina

Shit vad snygga tavlorna blev! :D

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-09-25 @ 14:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0