Bygga rygg

Idag står det rygg och biceps på schemat. Just nu är jag inte så taggad. Känner mig på nåt sätt ur form och jag är så trött på kylan. På vintern känner jag mig nästan aldrig fin, bara blek, torr och ofräsch. Måste få några solstrålar på mig känner jag. Men solarium solar jag inte längre så jag får hålla ut med min BUS. Måste hitta en bra foundation och concelaer med. Jag blir så torr av cover mix från makeupstore, men måste ha en som är väldigt täckande.

 
 
Gillar inte dessa byxor längre när rumpan är borta. Då dessa byxor inte ger så mkt veck under skinkorna så det ser ut som jag inte har nån rumpa alls :P
 


Kommentarer
Sara g

Prova tikei.se :) gillar deras grejer grymt mycket!:)

Svar: Hej. Har kikat på deras ögonskuggor :) men har de foundation eller bara mineralpuder?
Malin

2014-02-05 @ 20:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0