Hemmafru

Idag har jag haft en riktig städdag. Gjort rent allt, dammsugit, tvättar, rengjort toaletterna, skafferiet, kylskåpet och lagat mat till mig och Vincent. 
Så har hållt på hela förmiddagen. Vincent va väldigt svårt att natta idag. Han brukar alltid somna efter han ätit men inte idag :) Men nu sover han iaf.

Imorse när jag vaknade kändes det som jag blivit påkörd typ. Helt slut i hela kroppen och har träningsvärk i hela ryggen. Är säker det beror på marklyften jag gjorde i förrgår, den tar verkligen!

Har gjort ett nytt träningsschema då jag bara vill köra armar en gång i veckan och ben två gånger istället. 
Nu har armarna vuxit mkt utåt på sidorna, synd jag inte kan få sånadär smala armar som vissa har. Då måste jag nog svälta mig själv o bli av med alla muskler om de ska va så smala som jag vill ha dom, och de är inte värt det. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0