Prooootein

Jag testade göra en milkshake idag. Den va såå god! Smakar precis som riktig chokladmilkshake så den kommer jag göra fler gånger. Lägger ut recept imån så jag vet vilken mängd av allt jag ska skriva :) sen blev det proteinpannkakor med kvarg efter träningen. 

Hade inte så mkt energi idag, men körde tungt och intensivt. Börjat köra fria knäböj nu och hoppas det ska bygga min rumpa större som alla säger :P Värmde upp utan vikter, sen stången på 20 kilo och sen la på 10 kilo. Jag får arbeta mig uppåt. 
Sen testade jag göra bulgariska utfall i smithen och den isolerar verkligen rumpan, superbra övning för rumpan!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0