"bölden"

Den dära kulan som jag upptäckte för ett tag sedan som satt vid sidan av rumpan, vid höften typ har börjat bli större. Så nu börjar sakta men säkert musklerna omkring rumpan att bli större :) Jag vill fortfarande ha större muskler längst ner på rumpan och utåt sidorna, men det vetetusan om man kan påverka så jättemkt. Däremot lyfta rumpan kan man ju så då kanske den automatiskt ser rundare ut. Jag känner jag har utvecklats mer när det gäller rumpövningar. Jag kör de övningar där jag känner jag får kontakt. Vet inte hur många övningar jag har testat men jag kör inga övningar där jag inte får kontakt med musklerna eller känner att de inte jobbar. Vill tex inte bli trött i benen när det är rumpan jag ska träna, det är just rumpan jag vill ska jobba och som det ska bränna vid.
Jag har börjat köra tyngde övningar med vikter och kör inte bara kroppsvikt som jag gjorde mest innan, för jag känner att min rumpa är rätt stark och behöver belastas då låren oftast får jobba istället. Är väldigt svag i mina lår, bränner i dom för minsta lilla typ.
 
 
Jag gillar konturen som börjar visa sig över höften. Innan va det en kontur av en valk, nu är det en kontur av en muskel istället. Är precis det jag vill åstadkomma, byta ut fläsket mot muskler ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0