Cheat day

Åh typiskt, va och tränade nyss men kunde inte ta ut mig för mycket för kände när jag väl började träna att jag har nåt virus i kroppen. Blev andfådd fort och kände mig allmänt svag. Hoppas jag mår bättre imån. Har varit förkyld många gånger men det har aldrig brytit ut och försvunnit fort. Har inte varit riktigt sjuk på säkert 2 år. Att jag äter bra och tränar är säkert en stor orsak att jag oftast är frisk :)
Men kunde iaf köra igenom alla muskler och va ändå på gymet i 1 timme och 45 min. 

Sydde in mitt tapoutlinne igår. Men de töjs ut hela tiden så får sy in det ännu mer. Ribbat tyg kan verkligen ha dålig passform. Men detta va riktigt dålig passform plus genomskinligt så kommer inte beställa från det märket mer trots de har snygga tryck. 

Nu har jag iaf köpt en stor påse naturgodis och är 55kr fattigare. Ska bli såå gott sen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0