Dag 2

Andra januari idag och dag 2 är avklarad. Gick bra att träna idag trots jag har ont i nedre ryggen. Körde övre rygg, triceps och cardio. Nedre rygg tar jag ett annat pass då ryggen är en så stor muskelgrupp. 

Idag va det sjuuukt mkt folk på gymet. Många nya ansikten som jag förväntade mig efter nyår. Varenda maskin va nästan upptagen men vid de fria vikterna va det nästan tomt. Just för att när man är ny så brukar man oftast börja med maskinerna som en trygghet. 

De fyra sakerna som stör min träning är som idag när nån som röker ställer sig på crosstrainern jämte, kan inte andas in giftet och får ont i halsen. Eller när nån har en stark svettlukt som svider i näsan. 
När jag är fisinödig eller rapig haha. Nån av de fyra sakerna kommer alltid upp när jag tränar. 

Bjuder på en gammal bild


Dagens kost och träning:

Frukost: kvargröra

Middag: lins/böngryta, broccoli/blomkål, matvete och sallad

Mellanmål: En banan och äggröra på 3 äggvitor och ett helt ägg

Träning: rygg, triceps och -400kcal cardio

Middag: En proteinshake och torskgryta med pasta


Inte en optimal kostdag då jag hade rester från torskgrytan som är rätt tung. Skulle egentligen ätit den innan träning men glömde bort den och gjort bön och linsgryta istället :)  Annars är jag nöjd med dagen. Imån blir det nog vilodag. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0