Dag 20

Snart har det redan gått tre veckor. Fast så som jag äter nu kan jag äta en lång tid. Tror inte jag kommer ändra kosten så mycket sen, isåfall äta mer kolhydrater mitt på dagen men annars i princip samma. 

Idag har jag haft vilodag och då är det väldigt svårt att ändå ligga på underskott. Men idag klarade jag mig :) Ändå åt jag en stor portion pasta med quornfärs till lunch. 

Nästa torsdag hade jag tänkt mäta mig, då har jag inte mätt mig på 4 veckor så det är spännande om nåt har hänt :)


Dreambody

Dagens kost:

Frukost: kvargröra och en kaffe

Lunch: quornfärs och pasta

Mellanmål: en proteinshake och en passionsfrukt

Middag: linssoppa

Kvällsmål: 2 finncrisp med jordnötssmör




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0