Dagens pass

Idag tränade jag och Danny rygg, biceps och lite mage. Är alltid kul att träna med Danny och man pushar sig lite extra då :) Vi filmade några övningar så kan göra som sist att jag lägger upp en video på passet. Danny sa han är imponerad på min teknik så jag hoppas jag har en någorlunda bra teknik. Jag fokuserar mycket på att spänna bålen och inte köra för tungt så tekniken blir dålig. Kan lägga upp upplägget imån, eller det mesta av det :) Hade iaf ett väldigt bra pump idag med. Kanske är aminosyrorna? Efter 90 min kände jag fortfarande jag hade mycket energi kvar så körde plankan och 10 burpees med men sen ville Danny hem. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0