Den smygande katten

Igår va det så fint väder så jag tog mig i kragen och fotade Vincent utomhus. Blir ju mycket bättre bilder i dagsljus. Men det va väldigt svårt att få till nån bra bild för han va helt stirrig och tittade åt alla håll förutom kameran och ville inte sitta still. Va väl mycket nytt att titta på hehe.
Men vad ser jag sen när jag ska gå igenom bilderna i datorn? Jo GIGGS! Inte ens utomhus slipper man katterna på bilderna hahaha! De ska alltid smyga i bakgrunden, inte för det gör nåt men det är skumt de oftast fastnar på mina bilder. Men de är ju också en del av familjen som säkert också gärna vill va med på bild :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0