Outfit

Här kommer lite bättre bilder på byxorna. Med bättre bilder menar jag att jag tagit de med systemkameran :) Men min mobil kan också ta bra bilder men det brukar oftast bli bäst med kameran.
Så härligt med lite nya kläder, speciellt byxor. För jag har inga byxor, inte ens jeggins som passar längre. Alla är slappa. Så måste köpa lite nytt på den fronten. Synd dessa är så dyra för annars hade jag köpt massa färger direkt hehe. Kanske lika bra att ta det lite lugnt med shoppandet, är ett linne jag ska köpa med som jag väntar på ska komma till lager. Måste spara pengar till sommar med så vi kan hitta på saker. Till våren måste vi köpa nya sommardäck med som kommenr kosta endel och ska även göra service nångång framöver.
 
 
Man får väl inte direkt enån J-Lo röv men det får jag träna mig till! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0