Train insane or remain the same

Riktigt bra pass idag. Hade mycket energi och körde igenom biceps, nedre rygg, mage och cardio ordentligt. När man tränar frisätter kroppen endorfiner (kroppens morfin) och skapar lyckokänslor. Det känner jag av när jag tränar hårt, när jag får upp flåset och man känner lycka långt efter passet. 
Blev så sjukt hungrig med då jag hade förbränt drygt 1000 kcal. Så proteinpannkakor med en burk kvarg va jäkligt gott efter! Jag kan skriva mitt upplägg senare ikväll och vad jag ätit. Men enligt shapeup har jag 1700kcal kvar att äta idag och är bara ett mål kvar. Så kanske lagar nåt gott ikväll, eller unnar oss vaniljkesella efter?:)

Hade mitt workoutlinne idag. Nu sitter det såå mkt bättre efter jag sydde in det och ger en fin form. Med fin form menar jag att den är kroppsnära men trycker inte in brösten och framhäver midjan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0