Vätska

Jag tror jag förlorar mycket vätska nu när jag inte äter så mycket kolhydrater då kolhydrater binder mycket vätska. Unnade mig en potatis igår men annars äter jag bara kolhydrater från bönor, linser grönsaker, quorn och min gröt typ. Men annars inga snabba kolhydrater. Tror också min uppsvälldhet även beror på kolhydrater. När jag äter fett svullnad jag inte upp, synd bara det innehåller så mycket kalorier.
 
 
 
Här ser ni vad jag menar med att jag har en rak kroppsform. Hatar att jag är så rak. Har inga höfter eller axlar och knappt nån midja. Tur man iaf har brösten haha annars hade man inte sett skillnad på vad som va ryggen eller brösten.
 


Kommentarer
malin

Men du har grymt snygg kropp! !

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-01-15 @ 19:14:42
Emelie

Jag är avundsjuk på din form :) Skulle gärna bytt, haha. Inte kul med stora höfter för då får man inte på sig alla jeans ^^

Svar: Men höfter är ju såå snyggt! Du får va stolt över dom :) Synd det inte går träna sig till bredare höfter. Men jag får jobba på profilen istället :)
Malin

2014-01-15 @ 21:51:05
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0