Blondie

Längtar tills jag kan göra om mitt hår. Men måste spaaara! Sen kan man inte få mörkbrunt till blont hår på en dag, om man inte vill riskera att tappa det. Utan det krävs minst 3 besök hos frisören. Eller för mig brukar det ta det.

Hittade en annan gammal bild, här va jag väldigt blond, men så blond vill jag inte va utan vill ha en ganska mörk botten men ljust i längderna (ombre). När det gäller hår jag går aldrig vad som är inne, utan jag kör på det jag trivs med, för ombre är inte lika inne längre. För man kan inte hela tiden ställa om sig vad som är mode just nu. Med kläder går det, men tex med kroppen så tar jag ju inte ut mina implantat för det är "ideal" med små bröst som det verkade va för några år sedan, eller är kanske fortfarande? Konstigt egentligen att olika kroppsformer kan va ideal eller nästan "mode". Som nu är det en stor rumpa som är idealet. Jag älskar stora rumpor men det har jag ju alltid gjort. Men man borde se till sina egna förutsättningar, alla är byggda olika och det går inte sträva efter alla ideal som kommer upp. Men man kan bygga kroppen så som man själv gillar och trivs med till viss gräns. Men det går aldrig ändra och jämföra sig med en annan och hoppas man ska se ut likadant, för alla är byggda olika. Men visst påverkas man mycket undermedvetet av allt runtomkring sig. Mycket handlar om att passa in och följa idealen, och många gör det nog vare man vill eller inte för man får in dessa idealen varje dag i media och runtomkring sig.
 


 
Can´t wait until I can do something about my hair. But must save some money first! Then you can´t  get dark brown to blond hair in a day, if you don´t want to risk losing it. I usually do at least three visits to the hairdresser if I want to blond my hair.

Found another old picture, I was very blond, but I don´t want to be so blond. Wants more like a ombre. When it comes to hair, I never follow whats in right now, cause ombre is not so in anymore. You can change your wardrobe often and follow the fashion, but I don´t want to change my haircut to often. And it strange really that different body shapes can be ideal or nearly 'fashion'. Now it's a big butt the ideal. I love big butts and I've always done. But everyone should look to their own circumstances, everyone is built differently and you can´t seek for every ideal that comes up. But you can build your body to a certain limit. But you can never change, and compare yourselves with one another and hope you will look alike,cause everyone is built differently. But we be affected unconsciously from everything around us. You want to fit in and very many just follow the ideals and compare to much with that. Try to be you and be happy for what you are. Sorry for every misspelling. Im not so good at english gramma but I hope you understand me a little :P
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0