Victoria Secret show 2012

Nåt jag älskar att titta på. Är ikväll klockan 20.00 på 3an.
Är de fler än mig som blir motiverad av att titta på andras snygga kroppar?
Mitt illamående har äntligen börjat avta helt och vill börja träna igen. Jag vet jag kommer må bättre och bli gladare av det. Sen har jag läst förlossningen kommer gå lättare om man har en så bra grund som möjligt. Sen är det lättare att bli av med graviditetskilorna om man försöker undvika att gå upp onödiga kilon. Det är nog lätt att hamna i en ond cirkel när man är gravid. Man går ofta upp massa kilo och sen efter man fött är det svårt att ta sig tillbaka till träningen och sitt "förra" liv. Man har ju en liten bebis man säkert vill va med hela tiden och så blir man nog lätt lat. Får hoppas jag hittar min motivation att hålla mig i form efter jag fått den lille.



Kommentarer
Johanna

Jag tror att man kan gå ner massa i vikt när barnet blivit lite äldre också, T ex av att man är mycket ute och rör på sig, leker med barnet osv. Så var det iaf för min mamma :)

2012-12-26 @ 17:11:27
Belovely

Johanna: ah det har du rätt i :) man får se till o ha många aktiva lekar ute o inte bara sitta inne vid datorn.
Är nog roligare att leka med sina barn än träna på gymet :)

2012-12-26 @ 21:27:58
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0