Vill inreda

Har hittat endel som jag gillar till barnrummet. Gillar byrån med skötbordet för sen kan man ta bort skötbordet och ha som byrå. Spjälsängen gillar jag med mycket, mer modern och snyggare än de vanliga spjälsängarna.

Men det är inte billigt, om vi skulle köpa spjälsängen, skötbordet+ byrå, emmaljunga nitro city med quadrolift så kostar det runt 12000. Men då har vi köpt det dyraste sakerna. Men är det värt så mycket pengar eller borde man leta efter nåt billigare? Vi har pengarna men vi vill också lägga så mycket kontant som möjligt på den nya bilen vi kommer köpa.

Får se till att spara så mycket vi bara kan :)

Hittade detta på:

www.jollyroom.se
www.onskebarn.se www.barnparadiset.se



Kommentarer
Anonym

hur snabbt merkte du noget til at du va blivit gravid efter ni hade sex rundt EL?

2012-12-28 @ 00:42:47
Anonym

hur snabbt uppdaget du at du va gravid?

2012-12-28 @ 00:43:38
Belovely

Anonym:

Jag väntade tills jag skulle få mens, så när den inte kommit på ca 4 dagar köpte jag ett test o de va positivt :) men kände inga speciella symptom innan.

2012-12-28 @ 11:07:27
URL: http://belovely.blogg.se
Anonym

okej. hur snabbt fick du symptom?

2012-12-29 @ 00:17:10
Belovely

Anonym: efter ca 6 veckor började jag må lite illa o sen blev de värre vecka 7-10 då jag mådde illa dygnet runt och va väldigt trött. Men det är väldigt olika. Vissa får inga synptom allt medans andra får det direkt när de blir gravida :)

2012-12-29 @ 11:16:01
URL: http://belovely.blogg.se
Anonym

aha okej. tack for svar : )

2012-12-30 @ 04:32:23
Johanna

Var hittade du detta skötbord/byrå? Hur mycket kostar det? :)

2013-01-31 @ 20:15:30
URL: http://withlovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0