Väska

Letar lite efter en ny väska och har hittat en snygg på nelly.com och några från topshop. Tror jag skippar de jag hittade från amazon för de verkar inte snygga om de inte är fyllda med nåt.
Nu när tandläkaren va så "billig" kan jag köpa mig en väska utan dåligt samvete ;)


Lutar åt den med nitar, synd den inte hade leopard på insidan som de andra :) det negativa är att den kostar ca 750kr :( känns lite dyrt för en väska som inte ens är äkta medans man kan få en skinnväska för 800kr på topshop. Men som vanligt tar nelly överpriser :/ men de har mkt snyggt.



Kommentarer
Evelina

Vilka fina väskor!

2012-11-13 @ 21:53:36
URL: http://lyricas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0