Vecka 9

Idag är jag vecka 9+0! Tiden går verkligen fort!
Snart är första trimestern över och då brukar man må bättre. Vill få tillbaka min energi och börja träna igen. Min mage är enorm just nu. Känner mig fet och uppsvälld. Sen tror jag brösten blivit större, de känns iaf fylligare. De får gärna stanna där, fast hade varit kul och ha en anledning och köpa nya bhar :)

Bebisen är ca 2.5cm, som en oliv så den växer hela tiden :)
Nästa torsdag ska jag och sambon till barnmorskan. Ser alltid lika mycket fram emot det.



Kommentarer
Dani

http://www.tradera.com/12-st-glitter-i-harliga-host-och-vinter-farger--auktion_341471_169040368

Billigt och snygga färger på glittret

Svar: tack för länken! det ser ut som litet glitter :) men jag ska nog köpa glittrigt nagellack istället, såg det går dutta med en tvättsvamp o få de snyggt :)
Malin

2012-11-23 @ 23:44:57
Dani

Ser ut att vara smått glitter omjag inte misstar mig! den vinröda färgen var assnygg!

2012-11-23 @ 23:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0