Mitt badrum

Kände för att göra om lite i badrummet så idag va jag och sambon och köpte nya handdukar i svart och en grå badrumsmatta på jysk :) Köpte även en tandborsthållare. Har även köpt en svart tvålpump från lagerhaus.
Jag hade gärna haft svarta, vitt eller gråa badrumsskåp och en annan färg på hyllorna över handfatet. Är inte så förtjust i trä.
 
Hittade också an asfin lampa man kan ha över matbordet på city gross. Den va verkligen lyxig, den blänkte och glittrade på mils avstånd :P Blev iaf väldigt sugen på den! Tycker City Gross har väldigt fina mattor och lampor.
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer
Vic

Vart ar du köpt den hyllan med vita trälådorna bredvid handfatet?? :)

2012-10-23 @ 08:07:15
BeLovely

Vic: hej!

Minns knappt men jag tror jag köpte den på Jysk. Men det va nog 2 år sedan. Men skadar inte att titta där :)

2012-10-23 @ 09:01:39
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0