Bebiskläder

Idag va jag och sambon på stan och skrev under faderskapsintyg och lite andra papper. Så nu är även det avklarat.
Sen gick vi in till Kappahl, H&M och Lindex och kikade lite på bebiskläder :)
 
Vi har nästan inga tröjor till Vincent så fick bli denna tröjan i storlek 56, och en hatt och byxor till nyfödd :)
Nu har han massa fina kläder!
Och imån ska jag till barnmorskan, måste skriva en lista med frågor så jag inte glömmer. För när jag väl är där kommer jag aldrig på vad jag skulle fråga för något.
 
 


Kommentarer
Jennifer

Guud så fina! Vart hittade du byxorna? :)

2013-04-29 @ 21:06:55
Belovely

Jennifer: de är från Kappahl. Även hatten o tröjan :)

2013-04-29 @ 22:07:46
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0