Hur stor

Undrar hur stor jag kommer bli till förlossningen. Man vänjer sig fort vid sin mage. När jag tittar ner känns den som innan graviditeten när jag va uppsvälld. Men SÅ uppsvälld va jag nog inte haha, men man har vant sig vid storleken.

Jag tyckte att magen började synas ordentligt på julafton när jag va i vecka 12-13, när jag tittar på foton från vecka 12 nu är ju magen jätteliten :P
 
Idag påbörjar jag även vecka 31, känns som jag nyss skrev ett inlägg om vecka 30, var tar tiden vägen?
Tänkte ta lite magbilder imorgon om jag inte fastnar framför unga mödrar igen. Blir så seg när jag ligger i sängen hela dagen. Men imånkväll ska vi fira min och min brors födelsedag litegrann då farmor kommer va borta några månader, men fyller inte föränns i juli så de är lite tidigt o fira nu :)
Sen på fredag åker vi tidigt till Örebro och förhoppningsvis hämtar vår bil :D Längtar!
 
Ne nu måste jag äta nåt igen, är hungrig HELA tiden! Blir att jag småäter massa, äter nog nåt en gång till varannan timme hela dagen.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad fin rumpa du har :)Hur känns det med brösten? Jag läste din gammal blogg tidigare.. Kram

Svar: tack! den har blivit en hel del större men har fått massvis med celluliter :S får hoppas jag får bort de sen.Kul du fortfarande läser min blogg :)
Malin

2013-04-24 @ 19:08:49
Msz

Jaa det är ju en del skillnad :P

2013-04-24 @ 22:18:56
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0