Positivt med vår

Alltid när våren kommer brukar jag alltid få ny motivation till att va hälsosam och träna. Känner mig mycket nyttigare än i vintras. Nu försöker jag äta ägg varje dag, äter flera frukter och äter bara fullkorn.

Men jag bakade kärleksmums i veckan och har ätit av den i flera dagar nu (halva formen). Men slängde resten igår. Det som är dumt när man bakar är att det oftast blir så mycket. Jag är ju bara sugen på det just då, inte en vecka framåt, o då sitter man och äter det tills det tar slut :)

Har varit ute och gått 4 km 3 gånger nu och blir nog en promenad idag med. Det känns lättare för varje gång :) men kan inte gå längre sträckor för i slutet av rundan värker höften och ljumskarna.


Detta är mitt mål efter graviditeten :) Får hoppas magen inte blir för slapp, det är min största rädsla när det gäller kroppen. Även en massa bristningar skulle inte va så kul. Vad jag förstått det som så kan de även komma efter förlossningen pga alla hormoner.





Kommentarer
Anonym

Grym kropp! You´ll be back! ;)

2013-04-04 @ 20:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0