Shoppat

Fick hem en rabattkod på ellos där man får 50% på en vara och ett påslakanset på köpet (som man får varje vecka från Ellos). Så passade på att beställa hem denna mattan till Vincents rum. Behöver den vita vi har i hans rum nu vid hallen.

Man fick som sagt ett påslakanset på köpet och man kunde endast köpa till ett extra för 79kr. Stod det va värt 249kr. Men efter jag gjort min beställning såg jag påslakansetet bara är värt 79kr och fått dåliga betyg. Om jag visste det hade jag inte köpt till ett extra. Tycker det är fel och marknadsföra så fel och ljuga. Eller får man ens det? Stor diss till ellos!
Men två påslakanset för 160kr är inte så farligt, får bara hoppas de är användbara. För de va väldigt fina och passar i vårt sovrum.

Mattan kostade bara 400kr med rabatten så det va billigt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0