Finkläder

Har letat massa efter en skjorta eller nån fin överdel till Vincent till namngivelsen. Butiker har bara bodys och nån tråkig piketröja, sen har jag letat massa på nätet men allt är från 6 månader. Däremot till tjejer finns det massa fina klänningar och söta toppar. Så utbudet till pojkar får gärna öka.
Men som vanligt hittade jag vad jag sökte på amazon :) Valde mellan en skjorta och en piketröj men det blev piketröjan. Blir fint till ett par jeans och skor, en liten tuffing :)
Annars hade det varit fint med skjorta, väst och fluga men den fanns inte i Vincents storlek.





Kommentarer
Jennie

Jag köpte en superfin vit skjorta från nameit till min son som han ska ha vid sitt dop.

Svar: ja en vit skjorta hade jag tänkt mig först. köpte du den i butik eller via nätet?
Malin

2013-08-07 @ 13:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0