Fransk manikyr

Idag målade jag fransk manikyr med mina gelelack. Det förra hade börjat lossna lite vid nagelbanden, så det höll sig snyggt en vecka. Men om man målar lite högre upp så man inte kommer på nagelbanden och att man inte målar för tjockt lager längst in hade det säkert hållt mycket längre.
Men en vecka med snygga naglar är helt okey, för det är inte dyrare än vanligt nagellack om man bortser från uvlampan och shine wipes. Sen går det även fortare att göra då man slipper vänta på att det ska torka.

Det va lättare att måla det vita med gellacken än vanligt lack, det håller ihop bättre och är inte så tunt i konsistensen.

Satte lite stenar också! Om jag minns rätt köpte jag stenarna och limmet på fyndiq.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0