Jääsp

 
 


Kommentarer
Sanna plastiken

Hej ! Tänkte bara få fråga dig, visst brukar du beställa från Amazon.com? Hur funkar det företaget? Jag tänkte beställa en Michael Kors klocka, den kostar ju ca 1700 kr där. Vågar man beställa så dyra grejjer därifrån tror du? Får man någon sökningsnummer på paketet? Ha det bra :) /

Svar: Hej!Det är amazon.co.uk jag beställer ifrån. Då är det inom europa och ingen tull. Så kika där först om den finns. Annars är .com samma företag.
Det brukar stå om det går spåra. Ibland går det och ibland inte.
Jag köpte bilbarnstolen därifrån o den kostade också endel. Men jag har beställt där så mkt och det har alltid gått bra :)
Malin

2013-08-20 @ 19:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0