Keep going

Trots det är regnigt idag tog jag min powerwalk. Man känner sig nästan beroende av att få gå ut på min promenad, tycker det är så skönt!

Känner att magen fortsätter gå ihop, vet inte hur lång tid det tar för livmodern och allt som varit uttöjt att gå ihop? Däremot känns det som det är lika mycket fett kvar :P
Är också skönt att jag kan köra mina vanliga magövningar! Musklerna är helt ihop, men jag är mycket svagare i bålen så plankan kan jag bara göra på knäna änsålänge. Vill inte belasta ryggen som man gör om man inte orkar hålla uppe plankan ordentligt.


Här är lite jämförelsebilder igen.
Minns jag kände mig rätt smal efter förlossningen, men när man tittar tillbaka så ser man fortfarande gravid ut de första veckorna efter förlossningen.

Förresten så har vi fått vår gunga till Vincent :) Måste bara dra o köpa batterier för den gick tydligen inte på el :/ Slänger kanske in en video sen när Vincent testkör den ;)



Kommentarer
Anonym

Det var inte länge sen du fick barn men din kropp och mage har blivit grym på den korta tiden! Tummarna upp!

Svar: tack så mkt! :)
Malin

2013-08-12 @ 21:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0