Makeup tutorial

Det va längesen jag gjorde makeup tutorial, va nog när jag började skriva i denna bloggen jag gjorde det senast.
Jag köper inte smink så ofta för jag har så mycket redan :P Så går inte göra så mycket nya recensioner. Men när jag väl testar nåt nytt skriver jag gärna mitt omdöme! Säg till om ni vill se mer smink tutorials.
 
Kan passa på att tipsa om denna gel liner från Clinique. Köpte den från amazon för den har slutat att säljas i Sverige :/ Såg det bara fanns en kvar i svart på amazon annars får man kanske beställa från USA.
Men den tycker jag är superbra! Penseln som följer med är inte den bästa men har en från Sigma.
Har haft den i ett år snart och har kanske halva kvar och den har inte torkat nåt. Har läst om många andra märken där gelen har torkat.
 
Här kan man köpa denna eyeliner, kostar bara 16 pund. Bara så ni vet har jag aldrig fått betalt för någon reklam på denna blogg eller saker jag tipsar om. För tycker reklam förstör väldigt mycket när man läser en blogg.
Som när andra storbloggare gör typiska reklaminlägg. Därför klickar jag aldrig på länkar på bloggar utan söker på det själv isåfall. Man vill ju ha ärliga recensioner som man fått av egen erfarenthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0