SOC tights

Idag köpte jag de tightsen jag la upp för ett tag sen på Stadium. De va slut i storlek 36 så testade 38 och de satt bra. Men känns konstigt att köpa 38 när man alltid haft 34. Fast de va rätt små i storlekarna.
Här kan ni köpa tightsen!
Man får en nice ass i dessa, de va därför jag köpte dom ;) Hatar tights som bara plattar till hela rumpan utan de ska hålla in på rätt ställen!
 
 
 
Materialet är främst av nylon och polyester så i dessa lär inte svetten synas som mina andra gråa bomullslegigns :P
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs V

Skitsnygga. Ville med ha dem. Har de i svarta 34. Enda tights än så länge som passat mig. Som du säger..små i storlek.
Allt annat har suttit löst på mig..så fan de gråa va slut..jävla träningshysteri..svårt hitta kläder :P

Svar: Du kan ju testa 36, de kan ju passa :) är så mkt stretch så känns som alla storlekar skulle passa :)Ja de är mkt träningshysteri och destu svårare att hitta träningskläder. Väntar ivrigt att Gina tricot ska få ut sin höstkollektion vecka 37 o de lär verkligen gå åt.
Malin

2013-09-01 @ 06:33:38
URL: http://booblusisous.blogg.se
Emelie

Snygga! :D Har också letat efter ett par gråa träningsbyxor. Kanske köper likadana ;)

Svar: Ja grått är snyggt, tar fram formerna bra tycker jag ;)Väldigt prisvärda med, kostar bara 249kr. Men till min förvåning såg man svetten i detta materialet med så man hade en riktig svettspringa därbak :O

Gick träningen bra idag?
Malin

2013-09-01 @ 18:27:23
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Emelie

Jaså :O Ush, haha :) jodå det gick bra. Körde bara rygg och biceps så :) hur gick det för dig

2013-09-02 @ 09:09:35
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Vanessa

Hej! Letade efter dessa SJUKT snygga tights idag men de fanns inte på stadium på arkaden. Vart köpte du dina?

Svar: Hej. Köpte de på stadium i växjö. Men de fanns på hemsidan innan :)
Malin

2013-10-14 @ 18:53:54
ida.

Hej, jag försöker hitta dessa på hemsidan, men det går inget bra! skulle du kunna länka dom? För det står i inlägget " Här kan ni köpa thigtsen " men det går inte trycka dära :( Kram

Svar: hej! Det va ett tag sen jag köpte dom så de kanske är slut. hittade de inte på hemsidan. Så kika i nån stadium butik. De kan ju finnas där :)
Malin

2013-10-26 @ 14:30:15
sara

hej! är det dom här, http://www.stadium.se/sport/traning/traningsklader/202134/soc-w-train-ths# ? :) tacksam för svar!

mvh sara.

Svar: Hej. Ja de ser ut o va dom :) känner igen namnet o de kostade likamkt :)
Malin

2013-12-19 @ 20:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0