Inca kola

Igår när vi kom till Dannys mamma så stod det några flaskor inca kola där. Kände så igen de flaskorna men kom inte ihåg vart. Det är från Peru och är väldigt populära där. Drack det hela tiden när jag var i Lima med mitt ex och hans familj. Fick såna återblickar när jag drack det igår. Va ju 7 år sen jag va där, fick mest känslor om fattigdom. Är inte precis ett turistställe, men det är lärorikt att få leva så som dom gör. Fick bo väldigt fattigt och rikt beroende på vilka släktingar vi hälsade på. Så fick se båda sidorna. Sen är det så sjukt mkt avgaser i Lima, man kunde inte se stjärnorna trots klar himmel pga alla avgaser. 
Men inca kola är väldigt god! Smakar som godis. Finns att köpa i sthlm iaf. 

Får se om vi åker till Chile nån dag. Kul att se Dannys ursprung och hälsa på hans släktingar där nere :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0