Mina målbilder

Jag har inte en kroppsform/bild/storlek som jag har som mål. Alla kroppar är ju olika och jag kan tycka en kropp med massa former är en drömkropp som en jättesmal med mycket muskler. Så jag har inte som mål att se ut som nån på bilderna för jag vet ju inte hur just min kropp utvecklas. Jag vill träna så jag blir mitt bästa jag helt enkelt. En superstor rumpa och supersmal midja är inget jag kan uppnå genetiskt men tycker nog ändå det är min drömkropp, men inget mål jag kan uppnå. Men jag vill vara smal, jag vill vara fit, vill vara stark, vill att musklerna ska synas men ändå har kvar mina kvinnliga former så gott det går. Det finns inget för smal eller för tjock så länge man är hälsosam, kroppen mår bra och man är nöjd med sig själv. Det är bara en själv som kan döma om man är för smal eller tjock. Enligt mina mål är jag inte för smal, vill få en smalare midja, smalare armar och det får jag genom en hälsosam kost, mycket träning och slit. Inte av en svältdiet där musklerna bryts ner och man blir svag som de flesta dieter medför. Här nedanför är ett gäng bilder som jag tycker är väldigt tilltalande och där de har den perfekta kroppen enligt mig och mina ideal. Jag börjar närma mig mitt mål men har en bit kvar, men till sommaren vet jag att jag nått dit jag vill för kommer fortsätta som jag gjort de senaste 4 månaderna :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0