Oops

Klickade hem lite kläder från Gina Tricot igår. Såg de hade fått in ett par nya sporttights och det är samma modeLl som mina workoutbyxor. De är ju hur sköna som helst och har väldigt bra kvalite. Sen valde jag XS, mina workoutbyxor är i S och är lite förstora så dessa lär sitta snäppet bättre :) Gillar de är lite enklare med.
Sen har jag kikat på dessa shorts rätt länge, så jag slog till på dom med...och tre par trosor.
 
Tycker Gina har skönast och snyggast trosor. Har redan denna modellen i flera olika färger, men trosor kan man väl aldrig ha för mycket av? :P
 
På beskrivningen stod det byxa med text. Så får se hur de ser ut IRL :)
 
LEOPARD!!
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad har du för storlek i deras trosor? Tycker det är så svårt med storlekar...

Svar: Jag har xs :) tycker de är normala i storleken :)
Malin

2013-12-05 @ 20:55:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0