Rock chic

Träningslinnet i leopard som jag köpte på H&M går ju även ha till vardags, passar till mycket kläder som jag har.
Hade behövt att uppdatera min garderob lite men jag har mest shoppat träningskläder hehe. Köpte ju ett linne från better bodies, men gillar det inte alls mycket. Kostade 299kr så tänkte returnera det. Men då hade de dragit tillbaka rabatten jag hittade - 100kr sen kostar ju frakten lite. Så i slutändan hade jag bara fått tillbaka ca 150kr och då kände jag att jag likagärna kunde behålla det :P Har tvättat det en gång och tumlat men det ville inte krympa :/ Sen är halsringningen superhögt upp och axelbanden sitter jättetätt, och det gör att axlarna ser smalare ut och överkroppen kortare. Så ingen fin passform alls. Va ju även slappt.. 
 
 
Fredagens outfit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0