Rumpa eller mage?

Om jag får ner min fettprocent lite mer så kommer rutorna komma fram mycket mer, men då tror jag även rumpan kommer bli ÄNNU mindre. Eller går det verkligen träna den speciellt större? Tycker det är svårt att bara träna rumpan så inte benen blir större, för de involveras nog i alla rumpövningar. Men jag är hellre fast och vältränad än småmullig med en stor rumpa. Jag behöver iaf inte oroa mig för brösten vilken är skönt :)
Har märkt rumpan blivit mindre putig, men jag hoppas mina donkeykicks och hipthrust ska hjälpa lite iaf :P En fast rumpa är ju också väldigt snyggt, sålänge den har en fin form.
 
Jag har ju aldrig haft synliga rutor så det är lite nytt för mig att JAG har det. Har sett så många bilder där jag önskar jag med hade magrutor och trodde det skulle va jättesvårt att få. Men för min del har de inte varit alls svårt att få fram. Det är ju endel genetiskt med och alla har ju inte 4-6pack på magen utan kanske 4 stora rutor osv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0