strawberry, kiwi

Nu kör jag och Danny på Xtends aminosyror och nu har vi smaken strawberry kiwi. Det står man ska blanda med ca 3 dl vatten men den blir alldeles för koncentrerad då, så vi blandar med 4-5dl vatten. DÅ blir den supergod! Lagom utspedd och smaken är väldigt god. Godare än läsk tom! För mig är det bättre med mer vatten för då räcker den under hela passet, annars måste jag verkligen smutta på den för den inte ska ta slut. 
Jag kan däremot inte säga jag känner något extra pump av den eller nån speciell skillnad. Men det ska iaf vara bra att tillföra protein under passet så musklerna inte bryts ner. Speciellt när man kör så långa pass som jag gör. Jag känner iaf av hunger me sällan när jag tränar :)
Men jag kan iaf rekommendera denna smaken. Kommer testa nån annan smak nästa gång :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0