Tidsinställda inlägg

Jag tidsinställer inlägg varje dag. Inte alla inlägg men tex de på morgonen/förmiddagen är oftast tidsinställda för annars hade det oftast inte hunnit komma upp nåt inlägg förenns eftermiddagen ibland. För på morgonen är det så mkt rutiner med Vincent och saker som ska fixas hemma innan träningen osv.
Så det kan ibland stå fel dag av misstag osv och då vet ni varför :P För ibland blir det att man skriver i nutid.
 
Har haft mkt att blogga om igår och idag så det har blivit en himla massa tidsinställda inlägg. Kan va rätt skönt för då kan jag fokusera mer på annat än att uppdatera bloggen ;) Vilket också är kul förstås men det kan kännas stressigt ibland för man vill ju uppdatera mkt varje dag :)
 
 
Här ser ni när och vad inläggen heter de närmsta dagarna ;) Sen kan det slinka in nåt extra inlägg ibland när jag vill skriva av mig :) Nu blir det sängen. Godnatt finisar!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0